Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Cafeteria

 
A Cafeteria Rendszer bevezetése:
 
  • Vezetői igényfelmérés, elemek meghatározása,
  • Dolgozói igényfelmérés,
  • Vállalati háttér kialakítás: Cafeteria szabályzat elkészítése, törvényi háttér felmérés,
  • Nyilatkozatok elkészítése, munkavállalói kézikönyv elkészítése,
  • Ügyfélszolgálat és tanácsadás 1 éven keresztül a vezetőség felé,
  • Hatásvizsgálat.
 
Dolgozók felé az adminisztrációs folyamat lebonyolítása:
 
  • Dolgozók nyilatkoztatása,
  • Nyugdíj-, egészség-, és önsegélyező pénztári beléptetések elintézése,
  • Szerződéskötés az utalványszolgáltatókkal,
  • Előadások megtartása, tájékoztató anyagok biztosítása,
  • Ügyfélszolgálat és tanácsadás a bevezetés időszakára.